close
تبلیغات در اینترنت
پرومیکس | ایده ای جدید در علم برنامه نویسی - 2
درباره پرومیکس


یکی از رایج‌ترین مسائلی که در هر کاری می تواند افراد را تا مرز جنون پیش ببرد، ادامه دادن کاری است که فردی دیگر آن را قبلاً شروع کرده باشد. علت این مسئله اغلب از روش‌های کاری متفاوت و غیر استاندارد افراد ناشی می‌شود. عادت‌های کاری منحصر به فردی که بعضاً سبب آشفتگی در کار میگردد و شاید پروژه ای را نابود کند. به همین منظور پرومیکس برنامه نویسی اصولی و قابل فهم برای هر کسی را به شما یاد میدهد. با تشکر
خبرنامه


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آرشيو پرومیکس
نويسندگان
آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 14
  • کل نظرات ارسالی : 50
  • تعداد کل کاربران : 257
  • بازدید امروز : 37
  • بازدید دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید این ماه : 47
  • بازدید سال : 153
  • بازدید کل : 86,501

برای درک اهمیت متغیر ها باید با کاربرد آن آشنا باشیم .یکی از کاربرد های برنامه نویسی در جهان نوین استفاده از آن در محاسبات ریاضی است. پرومیکس سعی میکند شما را با ساده ترین محاسبات توسط کامپیوتر آشنا سازد. تا متقابلا با مفهوم متغیر و کاربرد آن آشنا شوید .

 در این مطلب (post) فرایندی که برای جمع 2 عدد در برنامه نویسی به زبان #c استفاده میشود را با هم می آموزیم.

حال پرومیکس در این مطلب (post) به این موضوع می پردازد.

پس با پرومیکس همراه باشید.




نوع مطلب : آموزش برنامه نویسیبرنامه نویسی به زبان سی شارپ
برچسب ها : کار با متغیر , نوشتن برنامه ی جمع , متغیر چیست؟ , متغیر در زبان برنامه نویسی , برنامه ی جمع 2 عدد در سی شارپ , برنامه ی جمع , آموزش برنامه ویسی سی شارپ , آموزش برنامه نویسی سی شارپ , آموزش برنامه نویسی به زبان سی شارپ , زبان سی شارپ , متغیر در سی شارپ , آموزش برنامه نویسی c# , متغیر های عددی در سی شارپ , کد های زبان برنامه نویسی سی شارپ , کتاب آموزش برنامه نویسی سی شارپ , آموزش c# به زبان ساده , آموزش سی شارپ , برنامه نویسی به زبان c# , کتاب برنامه نویسی c# , کتاب c# ,

امتیاز : :: نتیجه : 1 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 38

یکی از ارکان اصلی در برنامه نویسی به زبان ++c،  ایجاد حافظه ای برای ماندن و ذخیره سازی اطّلاعات است .

متغیّر(variable) در واقع ظرف حافظه ی ما است که باید اطلاعات برنامه مان را در آن ذخیره سازی کنیم.

پرومیکس از اهمیت این مسئله آگاه بوده و برای تدریس این قسمت از زبان برنامه نویسی ++c برنامه ای دقیق و جداگانه دارد.

 

با پرومیکس همراه باشید تا با متغیّر و انواع آن آشنا شوید.




نوع مطلب : آموزش برنامه نویسیبرنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس
برچسب ها : متغیر در سی پلاس پلاس , آموزش متغیر ها در برنامه نویسی , تعریف متغیر ها , بازه متغیر int , متغیر , int , char , کارکتر در سی پلاس پلاس , نحوه تعریف متغیر در سی پلاس پلاس , آموزش برنامه نویسی به زبان c++ , آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس , آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس به زبان ساده و قابل فهم , یاد گیری سی پلاس پلاس به زبان شیوا , یادگیری c++ به زبان ساده , دستورات c++ , آموزش c++ ساده , آموزش c++ به زبان قابل فهم و ساده , کتاب آموزش c++ , آموزش c++ تصویری , آموزش c++ قسمت اول ,

امتیاز : :: نتیجه : 1 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 35

تمام اطلاعات مورد نیاز یک برنامه (memory type) در خانه و سلول های حافظه ذخیره میشوند . پس یک طبقه بندی منظم برای ذخیره سازی هر نوع دیتایی(data) مورد نیاز است. بنا بر همین موضوع اطلاعات بر حسب نوع و حجم آن ها در حافظه ذخیره میشوند.پس به طور کلی , اطلاعات میتوانند اطلاعاتی سبک مثل یک عدد ولیو تایپ (value type) باشند و یا مثل کلاس ها (Clases) و آرایه ها (arrays) از نوع رفرنس تایپ  (reference type) باشند .

پس پرومیکس به معرفی اینگونه از دیتا ها می پردازیم.

با پرومیکس همراه باشید.




نوع مطلب : آموزش برنامه نویسیبرنامه نویسی به زبان سی شارپ
برچسب ها : آموزش برنامه نویسی سی شارپ , آموزش برنامه نویسی به زبان سی شارپ , زبان سی شارپ , متغیر در سی شارپ , آموزش برنامه نویسی c# , متغیر های عددی در سی شارپ , کد های زبان برنامه نویسی سی شارپ , کتاب آموزش برنامه نویسی سی شارپ , آموزش c# به زبان ساده , آموزش سی شارپ , برنامه نویسی به زبان c# , کتاب برنامه نویسی c# , کتاب c# , آموزش c# , آموزش تصویری برنامه نویسی به زبان سی شارپ , آموزش به زبان ساده c# , #c , پرومیکس ,

امتیاز : :: نتیجه : 1 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 17

بعد از خواندن یک معرفی مرجع معرفی اشاء و دستورات مختلف ویژوال بیسیک کملا حس میشود . بنا بر همین اصل پرومیکس با وسواسی مستدام به معرفی آن ها در این جلسه و جلسات آینده پرداخته. یکی از این خواص به موس و عملکرد آن در شرایط مختلف میباشد.

در این مطلب(post) پرومیکس به معرفی mouse pointer (اشاره گر موس) میپردازد.

پرومیکس با ساخت یک برنامه ساده در مورد همین خاصیت معرفی شده در مطلب ترس شما را برای برنامه نوشتن از بین میبرد .

پس با پرومیکس همراه باشید.




نوع مطلب : آموزش برنامه نویسیبرنامه نویسی به زبان ویژوال بیسیک
برچسب ها : آموزش ویژوال بیسیک قسمت دوم , ماس پوینتر در ویژوآل بیسیک , خواص در ویژوال بیسیک , آموزش ویژوال بیسیک , mouse pointer , خواص موس در ویژوال بیسیک نسخه 6 , ویژوال بیسیک 6 , جزوه ویژوال بیسیک نسخه 6 , دانلود جزوه ویژوال بیسیک , موس پوینتر در ویژوال بیسیک 6 , آموزش جامع ویژوال بیسیک به صورت تصویری , برنامه نویسی ویژوال بیسیک 6 , ویژوال بیسیک , پرومیکس , promix.ir , آموزش ویژوال بیسیک به صورت تصویری , به زبان ساده و روان , آشنایی با خواص موس , اجرای یک برنامه ساده , ویژوال بیسیک نسخه 6 ,

امتیاز : :: نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 15
( کل صفحات : 4 ) صفحه شماره صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
کلیه حقوق برای پرومیکس محفوظ است و هرگونه کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است
پرومیکس | ایده ای جدید در علم برنامه نویسی - 2